Män som hatar kvinnor.

Ikväll blir det filmmys här hemma. Har lånat män som hatar kvinnor, (ÄNTLIGEN!) alla som jag känner, verkligen alla har sett den och dom flesta (några få som säger att boken var bättre men vad gör det, jag har ju inte läst boken=)) säger att det är den bästa film dom sett. Dock lite äckliga scener. Petra berättade några detaljer igår och jag höll på att spy. Med andra ord vet jag inte hur jag ska klara av att se den riktigt, så känslig som jag är. Hehe... Har iallefall skickat iväg lillebror till grillen för lite handling, jordnötsringar & trocadero som vanligt! =) (Tack Phibbe!)

Hoppas den når upp till mina förväntningar! ;) Om den gör det,ska jag nog dra med mig Petra och kolla på andra delen. Flickan som lekte med elden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0