Gårdagen.

Hello!

Igår vart det en tripp på stan, fixade lite saker och sen vart det en fika med Petra och Nike på Landings. Ahmed kom också förbi en snabbis och hämtade Zacke som han ska ha i nån dag. Sen vart det raka spåret till Petra där en hel del kaffe klunkades, i väntan på att Camilla skulle komma med pizza. Äntligen fick jag min välbehövliga pizza! Hehe... Det vart film, chips, godis och mys för hela slanten! Var jätte roligt att träffa Camilla och kolla på hennes lilla bebismage och prata lite bebissnack. Var ju så länge sen nu Zacke var en liten liten bebis (menar då han kom i strl 50/56/62) men ändå kändes det som det var igår jag satt här hemma och väntade på att få min lilla kille till världen. Han kommer alltid vara min lilla lilla bebis!!! ♥


Saknar min skrutt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0