23 sep.

Dagen idag har bestått av finbesök av bästa pepps! =) Vi drack kaffe och thé ute i solen, knallade även iväg på en hyffsat lång promenad. Det var mysigt. Känner mig rätt nere bara allmänt just nu och det kändes bättre när man kom ut en sväng.

 I helgen har jag ganska bra planer, ser fram emot det. Förhoppningsvis köper jag ett par "lår-höga" stövlar (utan klack) på fredag också! Om det finns. Har bara kollat runt på internet, men något par som jag fastnar för borde det ju finnas. Dont you think?? =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag köpte mina för 149:- på Wedins, sen så finns det på Ellos och La Redoute också tror jag. Och där finns det ju bra rabatter på typ 50%... :-) Kram!

2009-09-24 @ 08:27:52
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0