Bilder på Zackarias!

Eftersom jag vart bort en hel del på sistone och inte haft tillgång till mina egna data har en del bilder fastnat kvar på digitalkameran. Tänkte slänga in några bilder från förra veckan! Synd bara att min lilla skit inte vill visa sina gåkunskaper på kort. Han reser ju sig för fullt nu (utan stöd) och går iväg lite hit & dit men så fort kameran kommer i närheten sätter han sig pladask på rumpan. Ska försöka smygfota han senare idag tänkte jag, kameran får ligga i fickan heeela dagen! Nu jeklar ska det fotas! ;) Hehe... 

På ett av korten har Zacke på sig en "tomte-dräkt" (används som pyamas) och ett hårband som han satte på sig själv. Jag bara snyggade till det lite för varje gång det ramlade av vart Zacke G a l e n. Han ser ut som en liten tjej, hihi! Jag tror han hade på sig den heela dagen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad jag saknar sötisen!

2009-10-09 @ 16:55:05
URL: http://www.metrobloggen.se/emmskis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0