21 okt.

Kom hem för ett litet tag sen! Hade det jätte trevligt! Corita kom och joinade oss också! Vi alla 4 (jag, Petra, Corita och Jessica) gick i samma klass på högstadiet så det var superkul att vi samlades igen! Alexander var jätte söt, dock var Zacke lite grinig och trött efter att ha hoppat över sin powernap så han var djävulen själv, haha! Bara bus, bus, bus! Tror inte jag fick sitta still i 5 sekunder! =) Trevlig grabb man har! Nä men tjejer (och barn;) det får vi göra om tycker jag!!

Bjuder på pics från dagen! Både innan, under och efter fikat! =)



Kommentarer
Postat av: jessica L

Åh jag tyckte de va jätte kul, de borde vi göra om :)De va ju jätte mysigt, och barnen var såå söta ju :) verkligen kul o träffa er alla och Zacke :) kramar

2009-10-21 @ 19:28:50
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0