28 okt. Shit snart november..

Halo på er! Är fortfarande hos Ahmed och stannar nog här till imorgon. Vart ingen filmkväll igår så jag tror det blir idag, vi har några filmer på lager! =)

Just nu ligger jag iallefall i soffan helt utslagen. Ahmed och Zacke är ute och fixar några saker. Funderar på om jag ska ta en powernap medan dom är borta eller om jag ska ta vara på tiden och kolla på lite bra tvprogram som kan vara rätt svårt när man har världens busigaste unge. Inte är han nån lugn bebis längre iallefall, hehe..

Zacke igår på Panini. Ligger och busar med min väska. Bild snodd från Bigsis Emma.

 


Kommentarer
Postat av: Jannice

söt bild på zacke :)

2009-10-29 @ 23:39:34
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0