Våran dag!

Hello! Kom hem för ett tag sen.. Hade ju ett möte idag och Petra agerade barnvakt under tiden. Tog cirkus 1 och en halvtimme så jag är väldigt tacksam över att hon ställde upp! Zacke hade varit så lugn, fin och till och med somnat!

Efter det drog vi oss till gränby centrum.Inhandlade drickat inför lördag och även välling, gröt, mat och blöjor till Zacke. Så nu är jag pank, hehe..

Sen vart det raka spåret till Årsta centrum för att hämta ut mitt paket från Nelly (skorna jag beställde förra veckan, jag är super nöjd!) och köpa godis till min godisråtta. Dom har ju världens alla klubbor där och eftersom Zacke är galen i klubbor kände jag för att skämma bort honom lite! =)

Innan vi åkte hem körde vi även förbi Camillas jobb och tog en kaffe med henne. Mys!

En dag full med grejor. Imorgon ska vi bara ta det lungt och vila upp oss lite. Har ju för sjutton missat hem till gården flera dagar irad nu! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0