Våran dag.

Min moster Anna kom hit på lite födelsedagskaffe och bullar! =) Fick jätte fina presenter ♥ När Anna gick hemåt åkte jag och lillebror (som tog körkort förra veckan, det vart premiäråket idag=) in till Kappahl och shoppade loss åt Zacke. Han behövde lite baskläder och sånna nödvändigheter, ni får se sen. Han växer ju så det knakar nu!! Efter Kappahl åkte vi till Conny, Marielle och deras lilla Tindra som bara är en månad gammal! Så söt hon var och äntligen fick jag träffa henne! Hon var så himla mysig, när jag höll i henne låg hon bara och kollade på mig och viftade lite med armarna då och då! Lillskruttan!


Såhär har min prins sett ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0