Tims 18årsfest.

Hej på er!

Sitter här och planerar lite inför Tims 18årsfest. Eftersom han anlitat mig som "fest-fixare" känner man ju ett ansvar, hehe.. Har precis skrivit handlingslistan, planerat vad bålen ska innehålla och sånna roliga saker. Vet inte riktigt hur man gör en bra bål eftersom min syster Emma hjälpt mig alla gånger! Inte för stark ska den vara iallefall.. Jag och Petra har funderat på om vi ska bygga en fyllecell som vi skickar in alla allt för fulla människor i. Haha! Tim har ju inte bara anlitat mig som festfixare utan också dörrvakt tillsammans med Petra. Skämt åsido.. ;)Inga utan inbjudan kommer in iallefall, det ska vi se till! Woho! =D Hoppas dom tar mig och Petra på allvar bara, brukar kunna vara rätt svårt, haha!

FAN! Musiken måste jag fixa också.. På nåt konstigt vänster.. Min data vågar jag inte ta med (vi har hyrt lokal), inte för att jag är rädd att den ska bli snodd utan för att den ska gå sönder. Betalar ju trots allt den här burken ett år till.

Shit, shit, shit nej nu måste jag klura ut en lösning till musik!!


Igår hade familjen en mysig middag för Tim här hemma med smörgåstårta!



Dags för att sjunga för födelsedagsbarnet! Linnéa och Philip på bild. Tim ville inte visa sig på någon bild och jag får välla acceptera det! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0