Onsdag!

Hej på er!

Känner mig pigg och glad idag! Yiho! =) Zacke vaknade lite tidigare än vanligt idag men vi låg kvar i sängen och myste en timme innan vi gick upp och åt lite frukost. Sen har vi lekt och lekt och lekt. Hann även gå ut en sväng så Zacke fick springa av sig lite, gunga och åka rutschkana (stavas så?). Han går från den ena saken till den andra, om det inte är att riva i ALLA skåp så hittar man han i kattsandslådan eller på skrivbordet (ja han kommer upp på skrivbordet och gissa om mitt hjärta stannade när jag hittade honom där? Han klättrar först upp på soffan och sen upp på skrivbordet). Bara bus är det iallefall och snacka om att jag får ett par träningspass om dagen!

Vid 13.00 kommer moster Anna hit och firar mig lite i efterskott! =) Men nu ska jag fortsätta kolla på hem till gården. Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0