En full morgondag.

Snart ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen. På morgonen bär det av till lokalen för att fixa ordning för Tims 18årsfest. Kl 14.00 är det kalas här hemma för både mig och Tim, vi slog ihop det eftersom han fyllde i tisdags och jag fyller på tisdag. vid 17.30 bär det av till lokalen igen för att blanda ihop bålen och fixa med musik osv. kl 18.00 drar partyt igång! Woho! Mellan det ska jag också försöka sminka mig, klä på mig och göra en busig Zacke nöjd. Pust.

Fick bilderna av Sara förresten men orkar inte lägga in alla nu. Om jag får en lucka i morgondagen slänger jag in dom då, annars får ni hålla er tills på söndag! =)


Min vackra pojke!


Kommentarer
Postat av: Ville

Sötaste Zackisen !!

2009-11-14 @ 08:03:05
URL: http://www.metrobloggen.se/ville
Postat av: jessica L

Grattis till er båda. kramar

2009-11-14 @ 13:32:36
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0