15 år sen..

Nu har jag käkat och är proppmätt! Satt riktigt bra! Har knappt ätit nånting idag för har mått illa hela dagen. Nu när jag käkat känns det iallefall lite bättre. Trött som ett as är jag också, ska nog gå och lägga mig vid 20.00tiden när Zacke ska sova så jag är utvilad och pigg imorgon. Orkar inte vara såhär trött en dag till! I mean it.

Imorgon kommer Petra och hämtar mig vid 10.00tiden, hon var så snäll och erbjöd sig skjuts! Har nämnligen ett möte imorgon vid 10.30 utanför stan. Så blir det alltså ingen sovmorgon, inte för att det händer så ofta! Hehe =) Blä! Nä tidigt i säng blir det.. Men vi hörs nog innan det!

Jag & babysis för drygt 15 år sen!
Snygg frill ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0