Crazy night out.

Hade en hel mysig kväll igår! Vart först vin, vindruvor, kex och ost med Malin och Nike. Long time no see! Vi hade verkligen jätte trevligt och pratade en massa! När klockan började närma sig halv 1 (tiden gick så fort! Trodde klockan var runt 22.00 då!) mötte jag upp Kalle på stan och hade en spårad utekväll på Kalas! Idag mår man som man förtjänar, buhu synd om mig!

Zacke stannade hos Petra över natten och det hade gått utmärkt! Han var lite bökig under natten men inte ledsen eller så. Bökig på nätterna är han ijoförsej ganska ofta! =) Är väll tänderna som ställer till det för han, men utöver det hade han varit jätte snäll och lekt så fint! 

Åkte ut till Petra vid 12.00 och pussade på min lilla prins! Var kvar där några timmar och hade en riktig myssöndag med mycket kaffe och pizza till middag! Mmmm, me love pizza!!


Kommentarer
Postat av: jessica

Hihi :) va mysigt du verkar haft det.. vi hamnade aldrig ute.. vi var hos en vän och festa istället.. hihi.. kram

2009-11-23 @ 07:20:24
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad kul! Det var du värd. :-) Och skönt att det gått bra med Zackisen.



Tänkte bara säga att om du behöver barnvakt någon eftermiddag eller så, så kan jag och Tuva gärna ställa upp också. Tuva tycker ju att det är skoj med lite sällskap också... :-) Bara så att du vet! Kram kram!

2009-11-23 @ 10:01:40
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0