Zzz..

Sånna kanon dagar som jag har haft får också naturligtvis sina konsekvenser.. USCH så trött jag är! Men vill inte gå och lägga mig än för jag vet att Zacke brukar vakna till vid 23.00 och vilja ha mer välling! Att sova i ca 1 timme och sen gå upp är ingen favorit. Nej, så jag får hålla mig sysselsatt.. Men med vad?! Tror jag har kollat igenom mina dagliga bloggar minst 3 gånger, kollat in H&M 140 ggr, kollat in Nelly, kollat in Style by stars (där jag för övrigt nog tänker lägga en beställning), kollat in Asos, och hujeda mig vad...


Hoppas ni där ute har en bra lördag iallefall!
Seee yaa!

Bjuder på en bild från i vintras. Lillzack & jag.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0