Zacke älskar vagnen!

(Blogg verkar ha samma problem ikväll också!? Aja, hur som haver.. Kommer inlägget fram så gör det..)

Min kväll bjöd på en lååååång promenad! Mysigt att komma ut i kvällsolen och Zacke älskar ju att sitta i vagnen och spana på träd, bilar, flaggstångar och allt vad det innebär. Tänka sig egentligen, för ca 3 månader sen kunde jag knappt sätta ner honom i vagnen utan att han gallskrek. Kunde knappt gå och hälsa på min syster några km bort för då var risken att man fick bära honom + dra vagnen + snöstorm. Men nu minsann, nu skulle han bo i vagnen om han fick. Tur som sjutton! Man känner sig redan lite rörligare, slippa oroa sig över att ta buss, gå på stan osv osv. Allting kan ijoförsej bero på att han sitter nu och kan underhålla sig själv på ett helt annat sätt än förut. Glad är jag iallefall! Mycket glad!

Nu ska jag sova! Hörs imorgon! Fast först "kvällens" pics.

 

Vårat fina äppelträd!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0