Torsdag!

Trots två vaken nätter på raken känner jag mig hyffsat OK. Förkylningen är fortfarande på mig, men det är inget jämnfört med hur Zacke har haft det. Stackarn fick ingen bra kväll igår och ingen sömn inatt! Nu verkar han må en aning bättre men har ingen matlust för 5 öre.

Vi kom precis hem från BVC. Det gick över förväntan. Han sa inte ett knyst! Han var väll upptagen av allt annat skoj för att ens märka att det stack till i benet. Fanns ju så mycket roliga leksaker, coola apparater och en jätte trevlig tant! :-)

Nu sover lillskrutt och jag har slagit mig ner framför datan, har beslutsångest som heter duga. Vet inte om jag ska beställa massa saker eller inte, eller framförallt om det ens kommer bli användt? Well, well..  Nog för nu. Hörs later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0