Sol!

Sol, sol sol! Vilken dag det ser ut att bli! Helt vindstilla och en värme som känns som sommar! Kollade in vädret nyss och såg att på onsdag ska det bli skinande sol och upp till 25 grader! Ohooo!! Mina planer på onsdag blir alltså som jag (vi) tänkt!! Vin på Nikes balkong och sedan utgång på nåt schysst uteställe med uteserving, Birger jarl med andra ord! ;-) Ska bli mysigt att träffa tjejerna och koppla av för en kväll, eller koppla av och koppla av, lär ju bli en del dans (skavsår dagen efter) och en hel del röööj men det är min avkoppling! Att bara tänka på annat för en kväll! Nike, Maria, Malin, Petra och jag kommer ha en superkväll!

Nu ska jag gå ut och vara social med Sara och Tuvisen som kommer hit alldeles strax!

Hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0