RIP MIN MOBIL!

R.I.P min mobil.

Blä! Min mobil är borta, spårlöst försvunnen.. Känns för jävligt! Det är inte mobilen i sig jag bryr mig om, inte heller simkortet. Mest alla videor och bilder på Zacke. Videor från första gången han kunde greppa en leksak, första gången han hoppade i hoppgungan, första gången han gick i gåstolen, när han badar.. Åhhhh!! Finns så mycket!! Visserligen sa Ahmed att dom flesta bilder och videor jag har skickat till honom har han sparat på sin mobil, så på det sättet får jag ju tillbaka några.. Men inte alla! :-(

Nu måste jag skicka efter ett nytt simkort, tar 4 dagar tror jag så tills dess går jag inte att nå. Om inte på hem telen då.. Mobil ska jag få av BÄSTA Petra.. Thanks love!!

Förstår inte hur en mobil kan ställa till med så mycket skada! Alla filmer hädanefter får ske på digitalkameran och genast in på datan.. Fast då kraschar väll den...

Jaja nog talat om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0