Omotiverad till 1000.

Jag är så omotiverad till att blogga! Till och börja med blir det som ett beroende. Man känner sig ap-stressad för att man inte ska hinna skriva eller om vad man ska skriva. Håller ni inte med mig? It sucks..

Ni får tåla en lite mindre blogg-glad Maria ett tag..

Idag har jag vilket fall spenderat hela dagen hos Petra som precis flyttat in i sin lägenhet med Micke man. Jätte mysig lägenhet, stor & luftig! Vart en hel del kaffe, munkar, promenad och en jätte god middag med en sallad som var den bästa jag ätit på länge! Mycket komplimanger idag Peppso? ;-)

Imorgon ska jag lämna Zacke hos Ahmed några timmar, sen bege mig hem till Nike för lite vin och mys! Love it.

Det var dagens och morgondagens.. Inte blir det några dagens pics heller, glömde nämnligen kameran hemma. Förvånad? Typiskt mig.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har petra flyttat till almunge nu? va kul.. visst var det i sjöhagen?? kram

2009-05-08 @ 14:53:40
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: sv: jossie

och nu var det jag som var seg att svara !

jahaa är det därifrån jag känner igen dig då ? för jag kommer ihåg att jag tyckte jag kände i gen dig sen har jag bara kommit tillbaka hit lite då och då. men då finns det en bra förklaring till varför jag känner igen dig hehe :P Ha de gott !

2009-05-08 @ 18:22:25
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0