Kväller.

Zacke sover. Han tokslocknade, så jag hoppas inte att det blir en orolig sömn. Brukar oftast bli så när jag hoppar över sovhalvtimmen på kvällskvisten (vilket jag gjorde ikväll). Numera låter jag honom bara sova två tillfällen per dag. Mellan 11-12 och 15-16. Vi får se hur det funkar. Han har ju vart väldigt nattglad dom senaste nätterna.. Men det verkar inte spela någon roll hur jag gör. Om jag låter honom sova den halvtimmen på kvällkvisten får han jätte svårt att somna på kvällarna och vaknar mer än gärna upp på nätterna och är pigg och glad men om jag hoppar den halvtimmen sover han oroligt istället. Puhu, nu verkar jag babbla i nattmössan. Kan vara tänderna (som jag misstänkt länge) som ligger bakom allt också och han börjar ändå bli så stor att han inte behöver sova mer än två tillfällen per dag.

Imorgon ska jag upp klockan 7 och passa Ville. Vilket innebär att jag måste somna fortare än kvickt nu, men som säkert inte kommer att hända. Känner mig duperduper pigg och har lust att fixa och trixa med miljontals saker..

Efter barnpassning, tar jag 11 bussen mot almunge för att kolla in Petras nya lägenhet! Ska bli sååå kul! Hon flyttade i fredags och pg.a jobb och annat stuff har vi inte kunna klämma in första kaffet tillsammans i den nya lägenheten! Ska bli mysigt och se hur hon har det. My peppso!

Kommentarer
Postat av: pepps

eeey yooo :) du måste skicka lösen och grejs till mig sen när allt e fixat :) ses sen love

2009-05-07 @ 09:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0