Gårdagen & dagens.

Gårdagen spenderades med Malin och Nike (& lillzack såklart), vi hade en riktig myskväll i uterummet med ett glas vin eller två. Vart ganska sent, så inga undantag den här helgen heller.. AStrött.

Idag vaknade vi upp till världens finaste väder, jag och Nike gjorde dunder frukost och slog oss ner med en thé utomhus. När sömntutan Malin kände för att vakna drog vi oss in till stan. Ahmed hade Zacke idag också så jag tog vara på den tiden genom att sova, sova, sova.

Imorgon blir det en fika med Malin F och hämta allt stuff jag glömde sen valborg. Mitt smink bl.a. Så imorgon är det en osminkad, trött och säkert suuuupernegativ Maria som knallar runt på stan. Veja om ni ser mig! ;-)


Kommentarer
Postat av: Jessica L

Åh äntligen är du tillbaka.. :)

Otroligt va vi har haft fina dagar nu.

Kram

2009-05-03 @ 23:39:36
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0