Dagens.

Dagen har varit lung och skön, en promenad kom vi ut på det var allt. Plockade en stooooor bukett gullvivor (har alltid varit min favorit, nån som vet om gullvivor finns som doft på bodylotion? Skulle vara perfekt! Hihi) med lite hjälp av Zacke. Tänkte han kunde få hålla en egen gullviva eftersom han vart helt tokig i dom jag höll i handen, men hans skulle bara in i munnen så det varade inte länge. Att han fick hålla i den alltså, han fick inte stoppa den i munnen! ;-)

Imorgon blir det en städdag för min del, ALLT ska städas, dammas, skuras, dammsugas. Kan nog ganska säkert ta upp mot halva dagen så no computer för min del. Zacke får vara hos sin pappa, kan bli mycket ogjort om man har Zacke med sig. Om inte annat är det inte Zackes bästa sida att varken hjälpa till eller att se på när jag städar! ;-)

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon igen för att passa Ville. Tänka sig nu är det bara drygt en månad kvar att passa den lilla plutten, sen är det semester för mamma min och därefter dagis. Pluttskrutt.

Nä godnatt, här följer lite bilder!

På förmiddagen meckades det för fullt här hemma med Villes batteridrivna moppe.



Mycket spring i gåstolen vart det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0