Dagens pics!

Har haft en jätte mysig dag! Först var Petra här och kollade på hem till gården, sen drog hon in till stan och jag gjorde ordning mig och Zacke för att vänta in Petra igen som hämtade upp oss efter en timme. Och på tal om Petra, jag har verkligen valt rätt gudmor åt min lilla Zackis! Med sig från stan hade hon ett par solglasögon, en napp (som det stod tuff på) och ett tiger gosedjur till Zacke. Han vart suuuuupersnygg vill jag lova! Solglasögonen kommer bli perfekt till min lille solskygge Zacke!

Hur som haver.. Vi drog till Camilla på en fika och hade det jätte mysigt! Styrde upp lite planer för nästa helg som jag verkligen, verkligen ser fram emot!

Men nu dagens pics!




Hans ögon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0