Brun utan sol!

Jag har pendlat mellan säkert hundratals brun-utan-sol produkter. Vissa dyrare än andra, vissa billigare. Har kört på Loreal sublime bronz ett tag nu, men har börjat insett att den inte är värd sina 150 kronor. Jag bytte istället till Åhlens brun-utan-sol, 80 kr kostar den och är verkligen värd varenda krona! Fast som med allting har den sina negativa effekter också, det första är att den har skimmer i sig. Jätte snyggt till party men det gillas inte till vardag. Punkt 2 är att den färgar av sig jätte mycket på händerna och det är superduper svårt att få bort och hur snyggt är det att ha helt bruna händer? Men smarta jag (eller min smarta mamma lättare sagt) har lösningen på det!! Ta en klick diskmedel att tvätta med (istället för tvål) direkt efter insmörjning så försvinner det, om det fortfarande syns lite gör ni likadant nån timme efter när det bruna har börjat ta sig. För diskmedel är oljelösande och tar bort feta produkter, som när man tar bort fettet ur stekpannan tex. :-)

Annars är allting hur bra som helst med denna produkt! Bra pris, bra färg, blir brun snabbt.
Fast snart är det sommar, så det här inlägget kanske borde skrivits i vintras? ;-)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0