Måndag.

Eftersom Ahmed och Zacke inte träffades i helgen ska Ahmed ta Zacke imorgon. Mellan 11.30 - 19.45 är det jag som sitter hemma och gör ingenting. Ska ta vara på tiden och samla nya krafter. Har inte sovit ut ordentligt sen BB, vilket var för snart 7 månader sen, så trots att det kommer kännas tomt att sitta här all by my self utan min diamant ska det bli rätt skönt. Kanske till och med hinner att måla naglarna? Och så behövs det ju lite städning också..

Kom precis på att jag kommer knappt se skymten av Zacke imorgon. Som jag skrev ska Ahmed ha honom mellan 11.30-19.45 och därefter är det träning för min del som håller på till 21.30. Min pappa och Zackes morfar ska vara barnvakt under träningstiden. Han har lovat att vara det under alla träningar och matcher. Vilken pappa man har! Och och och vilken morfar Zacke har! Hur som haver, en hel dag utan Zacke? Säg mig, hur ska jag klara av det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0