Torsdag!

Dagen idag har tråkigt nog bara fört med sig regn, regn och regn.. Hade inte skadat med lite sol så jag fick förbättra brännan lite! :-) Nåja den som väntar på nåt gott..

Petra var här och kolla på hem till gården också.. Planerna inför lördag är i full gång! Ser verkligen fram emot det! Gamla tider är alltid dom bästa tiderna.. Och jag kan garantera att våra gamla tider kommer återupplivas på ett eller ett annat sätt! Me like! Finns dock några hinder för lördagen, eller hinder och hinder.. Vet bara inte hur jag ska planera allting! Ahmed börjar jobba vid 10, jag åker hem, klockan 16 ska Zacke lämnas och innan 18 helst ska jag vara o knutby?! Tar cirkus en timme dit.. Åhh! Måste få allting att gå ihop! Nu ska det tänkas här! Tänkas så det kokar..


Kommentarer
Postat av: teresia

ja jag är ju de :) läst din blogg lite då och då, sen såg ju vi er på stan och vid brankos. då hajja jag att det var du. knäppt. :) du skriver bra i din blogg , kul att läsa :) grymt snygga kläder också. :)

2009-06-04 @ 17:45:32
URL: http://teresiasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0