Side, turkiet!

Emma bokade resan idag! 12 augusti åker jag, Emma och Linnéa till Side i Turkiet! Ser fram emot det här som bara den! Vi kommer få det så bra! Sola och bada dagarna långa! Åhhh, kan det inte bara bli 12 augusti NU!! Hehe.

Och Zacke då tänker ni? Han skulle åkt med från början. Vi bokade till och med till han också. Sen fick vi nog en tankeställare allihopa. Det är för varmt för honom där nere. Och eftersom han är så himla känslig när det gäller mat eller vätska överhuvetaget vill jag inte ta den risken. Han har det jobbigt här hemma bara nu och då vill jag inte ens tänka på hur det blir i turkiet. Men Han kommer bli supernöjd över av att spendera en vecka med sin pappa! :-) Han är lite pappas kille den där ungen! Frågan är nog egentligen hur jag ska klara mig utan honom? I EN VECKA? Samtidigt får jag ta det som en semester, att sova ut och skita i klockan!

Hursom!!!! 12 AUGUSTI ÅKER VI!!!




Vi fick verkligen ett av dom bästa hotellen!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror Zackisen får det jätte bra med sin pappa! Bättre än att ta med honom när det är så varmt och så får ju du koppla av! Tror det är du som får det jobbigast och längta efter lilla sötnosen. ;-)



Kram!

2009-06-26 @ 09:54:35
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0