Öroniniflammatin OCH halsfluss!

Zacke hade både öroniniflammation OCH halsfluss.. Efter att läkarjouren varit här igår kväll vart han jätte dålig och spydde upp allting som jag gav honom. Medicinen kom upp snabbare än kvickt och han kunde knappt andas. Ringde till sjukhusrådgivingen som sa att vi skulle komma upp till barnakuten på än gång eftersom han är så liten. Åkte in vid 22.00 tiden, fick stanna till 00.00. Dom gav honom en annan medicin och rensade hans näsa. Fy, jag tror näst in till det är det värsta jag varit med om.. Har aldrig sett honom så ledsen förut!

Idag är det knappt nån skillnad. Lite piggare vart han efter alvedonen men han mår verkligen inte bra! Öroniniflammation och halsfluss!? Vad har han gjort för att förtjäna detta? Sån otur min lilla kille har..


Kommentarer
Postat av: Ville

Förtjänat ???? Pussats med Julia har han gjort....Kramelikram

2009-06-09 @ 12:10:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0