Kappahl och Lindex!

Om jag inte precis beställt min skinnjacka från H&M hade risken varit att jag klickat hem den här från Kappahl ganska så stor.  Tur i oturen som jag brukar säga då den från H&M var en slant billigare!

Men erkänn, visst är den snygg!?







Till det hade jag gärna haft på mig detta nitarmband från Lindex.
Det ska spanas på imorgon.. Hade gärna lagt en beställning men när frakt och sånt går över 100lappen känns det mer värt att spana på det i butik.. Speciellt när det bara gäller ett armband! :-) Så imorgon gott folk, kanske, förhoppningsvis och ganska garanterat äger jag denna godbit!



Inte för mycket och inte för lite, preeecis så jag vill ha mina armband..
Har blivit lite svag för nitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0