Dagen igår och dagen idag!

Dagen igår spenderades i solen! Fick lite färg trots allt spring fram och tillbaka, Zacke satt på en filt i skuggan och tröttnade ganska snabbt på att jag satt en bit ifrån.. Men som sagt lite färg fick jag! :-) Nu får huden vila lite under dom här dagarna det är regn och rusk, så hoppas jag på fint väder framåt fredag - lördag!


Dagen idag har spenderats helt död på soffan.. Har blivit dunderförkyld igen! Halsen har svullnat igen så jag knappt kan äta, dricka eller ta alvedon. Huvudet värker och jag mår illa. Fy, fy, fy! Åkte upp till öppna mottagingen för att kolla om jag hade halsfluss, det visade negativt! TUR! Eftersom jag ska ut och svira i helgen hade halsfluss varit min värsta fiende.. Visserligen är sannolikheten att jag har halsfluss ganska liten då jag tog bort mina halsmandlar i 8:an. Men det var värt att kolla upp!.. 150 kr fattigare dock..


Nu gäller det att vila, vila vila, äta apelsiner, dricka thé och vila, vila, vila.. Måste bli frisk till på lördag! Mååste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0