Billiga skor med dålig kvalité? Eller dyra som håller längre?

Jag älskar H&Ms skor. Det är oftast därifrån jag köper skor. Partyskor, vardagsskor.. Rubbet! Skorna jag köpt därifrån det senaste året kan jag inte ens räkna på två händer.. Anledningen till att det blivit så många är visserligen för att jag älskar skor men också för att kvalitén är inte den bästa och då har det blivit som en ond cirkel, efter varje par som tagit sina sista steg går jag in på H&M och köper nya. Det är priset som lockar.. Men frågan är om det blir billigare i längden? Nu verkar mina gladiators (för ynka 198kr) gjort sitt. Vilket resluterar i att jag måste ha ett par nya sommar/vardagsskor och eftersom jag helst köper många och billiga skor är det nog på H&M jag kommer spana efter ett par nya. Jag kanske borde lära mig att lägga en slant på ett par dyrare skor som håller längre? Så jag slipper alla dessa småköp.. Många bäckar små, bildar en hel å som man så snyggt säger..

Mina gladiators!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fast det är ju kul att köpa nytt också, fatta vad trist om man hade skor som höll år ut och år in så man aldrig fick shoppa nya! Hihi! Kanske ses på ons, funderar på att ta en lite tripp till Funbo då. Kram! Och puss på Zackisen. :-)

2009-06-22 @ 19:13:04
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: wendela

Mina skor, från H&M , är ockå trasiga, jag klev snett i mina gladiator, så det var en rem som gck av , men dom går att använda, men inte så snyggt när det är så,

2009-06-25 @ 10:39:35
URL: http://hejmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0