HONEY..

..I'M HOOOOOME! Vet att jag sa att jag skulle ta med mig datan till Ahmed men jag ångrade mig i sista sekund. Dels för att jag inte orkade packa ner den (lat som jag är, hehe) och för att jag ville vara social där borta. Kan lätt bli så att man fastnar framför datan, iallefall i mitt fall.

Hur som.. Dagarna ni missat?

Måndag: Åkte jag in till stan. Träffade upp Petra och Maria. Vart lite span och shopping på stan sen en fika på landings. Efter det var tanken att jag så snabbt och smidigt skulle ta bussen till Ahmed, fast gå av i Gcentrum först och köpa nappar och lite välbehövliga saker (Zacke kastade bort alla nappar jag hade med mig), Gcentrum stänger 20.00 och klockan var runt 19.00 när jag började säga hejdå till Petra och Maria. Tänkte att jag hade gott om tid på mig, TILLS tanken slår mig att innan jag åkte till stan så förde jag över ALLA pengar till mitt sparkonto (med risk för shopping), ringer i panik till mamma och ber henne logga in på mitt konto och föra över pengar till BUSS (!) och nappar. Då slår det slint i mitt huvud och jag kommer inte ihåg koden. Säger två koder till mamma som jag tror att det är och vad händer? kortet spärras!! YIPPIE!! Efter många om och men kommer mamma på den smarta idén att jag får låna 100kr av henne. Fast då har ju bussen redan gått såklart.. Och sen nästa går en halvtimme senare vilket betyder att jag inte hann in på Gcentrum. Helvete tänkte jag! Hur ska natten gå utan napp till Zacke? Då han HEEELT plötsligt vrider lite på sig och tar fram en napp mellan sina ben. Jag hade letat igenom hela vagnen 140 ggr! Åh herregud.. Det där var bara en liten del av hur min kaos dag såg ut..!!

Tisdag: Var jag hos Ahmed. Tog det lungt hela dagen. Åt en god middag. Kollade på filmer. Gick på promenad. På kvällen vart det några kalla öl och kortspel (vändtia,våran special! haha!).

Onsdag: Sovmorgon! Handlade. Åt en en jätte god middag! Fisk och världens smaskigaste sallad! Mums! Och film,film, och film på kvällen.

Idag åkte jag hem, känner mig rätt utvilad. Ahmed tog Zacke alla nätter jag var där! Lite bortskämd sådär.. Hehe.

Nu ska jag käka upp mina piroger som jag fick av Ahmeds mamma (Zackarias farmor). Hahaha, bara mat, mat, mat.. Matfreak! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0