Torsdag!

Någon som håller med om att det här har varit den varmaste dagen hitills? Åtminstone den kvavaste. Inte ens i skuggan var det svalt. Jag tycker absolut det är jätte skönt och vill ta vara på varje sekund i solen :-) Men det är värre med stackars Zacke. Han fick några dopp i den stora poolen idag och det uppskattades! Ingen badkruka har jag fått iallefall! Hehe.

Idag är dagen jag fått mest färg! Trots att jag inte solade lika mycket som jag gjort dom andra dagarna. Antar att huden vant sig nu och brännan börjar se ut som den ska! :-) Nu behöver jag bara min nya bikini som ligger på posten och skräpar sen kommer jag känna mig riktigt sommarfräsch! ;-)

Nu ska jag käka vaniljbullar! Adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0