Tjockis!

Känns som den här sommaren inte kommer sluta bra för fem öre! Haha! I loppet på en vecka har jag ätit chips varje kväll med läsk till. "Formen" oroar jag mig inte för (den verkar inte ändras hur mycket jag än äter) utan mer hälsan. Jag tror faktiskt att jag blivit så gammal att jag sätter hälsan före chips, godis och läsk! Äter hellre morötter, gurka (med dipp) och kolsyrat vatten av nån smak :-) MMMm! Imorgon är det jag som åker och köper grönsaker och vitlöksdipp!

Tänka sig.. Om lite mer än en månad är det jag som flyter omkring såhär i Turkiet!
Även fast jag älskar våran pool ska det bli skönt att få plaska i en ÄNNU större! ;-)
Jag & Linnéa blir nämnligen som barn i poolen. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0