Lördag!

Har precis varit och hämtat ut mitt H&Mpaket. Vart helt nöjd över kläderna, väskan och bikinin.. :-) Ska visa er senare. Orkar inte knäppa en massa kort nu när solen väntar utanför! Wiho!

Ikväll blir det ett glas vin med Petra och Maria på en uteservering. Lillsis Julia har erbjudit sig att passa Zacke några timmar! Gullan! Hon är väldigt bra med Zacke och vet hur allting ska gå till med välling och sövning. Så det behöver jag inte oroa mig för! Ska bli trevligt att komma ut lite.. Och Maria var det evigheter sen man såg!

Nu ska jag sätta mig i solstolen och steka benen.. Ska ha shorts ikväll hade jag tänkt! Äntligen kan man gå barbent! :-)

Hörs sen! Kiss 'n hug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0