Beslutsångest..

Har en barnledig kväll ikväll. Frågan är bara vad man ska hitta på? Om man ska vara hemma och ta igen all sömn som gått förlorad eller om man ska gå ut och slå klackarna i taket? Värsta problemet, hehe. Samtidigt vill jag passa på att göra nånting nu när Zacke ska vara hos Ahmed över natten, men samtidigt så åker jag till Turkiet om exakt 2 veckor och jag borde kunna hålla mig till dess? Fast även om jag är hemma och tar det lungt och bara sover så vet jag att jag kan göra det i Turkiet också. En hel veckas regelbunden sömn är nog det jag mest ser fram emot! ;)

Äh, jag svamlar bara. Nu ska jag passa på att göra iordning mig medan Zacke sover. Ska möta Ahmed 15.00 och vad som händer efter det återstår väll att se helt enkelt.

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0