Dagarna lite efter.

Kör på vanan och skriver om dagarna jag missat.

Tisdag: Ahmed passade Zacke och jag mötte upp Nike och Petra på jeansjakt och lite annan shopping.

♣ Jeans -  killah holmlunds
♣ Svart bastopp - Gina tricot
♣ Leopard sjal - H&M
♣ Armband - Bianco
♣ Skärp - H&M

Onsdag: Var hos Ahmed hela dagen och på kvällen vart det utgång med tjejerna medans Zacke och Ahmed fick lite egentid. Vart några drinkar på Gillet och sen en jätte lyckad utgång!

Idag: Fick jag sova läääänge!

Här följer lite bilder! Tråkigt nog togs det inga bilder i onsdags, både jag och Petra glömde kameran hemma.

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul för Zacke och Ahmed och få lite egen tid. Det är ju jätte bra! :-) Kram!

2009-01-29 @ 20:58:04
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0