Ett lååååångt inlägg.

Mitt hår vart någorlunda bra efter klippningen. Känns mycket bättre nu, känns tjockare och inte lika risigt. Dock gjorde jag ett misstag och beslöt mig för att klippa lugg, vart inte ett lika bra resultat som jag hade hoppats på. Men den första veckan är alltid värst efter man gjort ett besök hos frisören, jag får tåla denna vecka då mitt hår kommer se ut som kaos (bokstavligt talat) och se fram emot när det lagt sig som jag vill och när det inte ser sådär "nyklippt" ut som det kan göra precis i början. Jag är iallefall nöjd för övrigt.

Hur som haver, har haft en jätte mysig kväll nere på grillen med Petra och Micke. Vart lite kaffe och nachos. Zacke satt nöjd och belåten i bilbarnstolen hela tiden, kanske visste han att det väntades en smakportion hemma? Jajamen, min lilla kille här fått testa sin första smakportion och det smakade må ni tro. Han gillade det.

Imorgon blir det gränby centrum med Petra och Nike.. Ja igen! Man kan nästan tro att vi är stammisar, men allting är så mycket enklare där! Det finns perfekta vagnar som lilla Zackisen kan sitta i och om han ledsnar på det har jag babybjörnen till hands, men det bästa är att varken jag eller Zacke behöver klä på oss så värst mycket! Vi kan strosa omkring där utan jacka & overall och slippa bli sådär varma som man blir när man kutar in och ut genom affärer inne i stan. Gränby centrum är mitt tips! Och för övrigt så har dom ju faktiskt öppnat en hel del nya affärer där! Stadium, Vila och det som passar Zacke i smaken - Polarn & pyret, name it och rackartyg, även en liten "ammingshörna". (såg det ut som iallefall, satt ett flertal mammor där och ammade sina små änglar).

Nej nu blir det alldeles för rörigt här och alldeles för långt! Godnatt för mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Luggen känns alltid kass i minst två veckor efter att man klippt sig tycker jag. Sen blir den perfekt! :-) Så det är bara att vänta ut den.



Kram!

2009-01-08 @ 16:59:59
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: Sara

Förresten så vill jag ju se en bild här i bloggen hur det blev! :-)

2009-01-08 @ 18:47:11
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0