Dop!

Imorse ringde jag om en tid angående dop till Zackarias. Fick en tid i början på mars!

Så nu ska här donas och fixas!
Klänningen är klar, han ska ha på sig en som hans blivande gudmor Malin har gjort! Superfin! Till det måste jag inhandla ett sidenband, jag vill ha ett mörkblått! Den färgen passar både klänningen och Zacke bäst. Sen är det dopkort, (Sara sis du skulle hjälpa mig med dom va? Tänk vad bra det är att ha storasystrar!) måste bestämma mig för vad jag ska ha för bild på inbjudan och vad det ska stå. Det blir nemas problemas!
 
Ahh, vad jag längtar!!



Kommentarer
Postat av: Sara

Yes jag hjälper dig. Nemas problemas! :-)

2009-01-20 @ 11:53:04
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0