Vit samsung.

Var som sagt in för att köpa en bärbar data igår. En rosa.

Men den vart det icke, istället kom jag hem (eller hem och hem, jag får hämta den på måndag) med en vit samsung bärbar data, lika liten fast större skärm. En aning dyrare men en aning bättre. Fick även bli ett mobilt bredband, så nu är jag nöjd och belåten! Varför det inte vart den rosa var för att den inte alls såg ut som den gjorde på bilden, vilket gjorde mig väldigt besviken! Jag är så, när jag väl bestämt mig för någonting så vill jag att det ska vara exakt som bilden i mitt huvud. Just därför valde jag bort den och bestämde mig för den vita. Mycket snyggare och mycket bättre! Och med mobilt bredband till var det ett kanonpris.

Så nu har jag min lilla data som jag haft i tankarna hur länge som helst! Awi!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh! Värsta skoj med ny dator! :-)



Kramar!

2009-02-14 @ 11:37:12
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0