Måndag-kväll

God kväller!

Zacke ligger och slumrar i sin säng och jag sitter framför my love till data och spanar runt lite. Känner att jag egentligen borde passa på att sova när Zacke sover men jag verkar ha vänt på dygnet dom senaste dagarna för jag är inte ett dugg trött.. Ja jag vet, jag är förvånad jag med! Som Zacke har sovit dom senaste nätterna borde jag egentligen vara som en Zombie. Aja, ska väll egentligen glädjas åt att jag inte är det.. Men det skulle vara så förbannat skönt att sova. Några klick till så sover jag nog strax.

Ni som har samma problem som mig kan fördriva lite tid med detta. Testa det är kul!



http://www.myheritage.com/FP/Company/look-alike-meter.php?lang=SV

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0