Måndag!

Ny vecka!

Var precis hos min moster och fikade. Lånade hem 4 Beck filmer som jag ska sysselsätta mig med, ikväll bl.a. Skulle behöva inhandlas lite chirre.

Datorn har dom inte rint om än, om dom inte ringer snart är det jag som ringer upp! Dom sa måndag och jag kan inte vänta längre! Please call call call me.

Imorgon blir det mys hos Malin! Spana in nya lägenheten och sen vidare till Ahmed.

Morgondagen bjuder även på Zackarias 5månaders dag! Det är inte klokt vad tiden går fort.
Här var han inte gammal ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

oj va fort det går, redan 5 månader :)

va kul.. när hade du tänkt gått på föräldrautb?

Kram kram

2009-02-16 @ 19:31:31
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0