Gårdagen, dagens & kvällen!

Long time no see.

Gårdagen:
Jag och Zacke tog vagnen in till stan, mötte upp Nike och Malin och begav oss till Ahmed. Middag och en massa mys!

Dagens:
Zacke vaknade vid 7tiden, då var det bara att lyda och gå upp. Ahmed tog han från 8 till 10 så jag fick sova lite till och det var en behövlig sovstund må jag säga. Pigg och glad kexchoklad. Vid 2 tiden kom bästa Petra och Micke på fika. Kaffe & bullar! När dom åkte skjutsade dom mig till årsta så jag fick hämta ut lite paket (bilder kommer). Har precis kollat kläderna och är mycket nöjd över resultat.

Ikväll: Middag och Beck (ännu mer Beck tänker ni? Men ja den går på 4:an kl 21.00).

Nu blir det thé och ännu mer bullar.
Mamma, pussa ville!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0