Fjällen är inte vårt place!

Fjällen är inte våran familjs ställe helt enkelt. Förra året åkte våran stooora familj upp till fjällen, oturen var på oss hela tiden (eller aa inte hela tiden, men nästan) jag ramlade och for hej vilt fast jag kan åka både skidor och snowboard, duschkarbinen gick sönder och min pappa fick glas i både händer och fötter, min storebror Micke ramlade i trappan och mycket mer. Det här året följde jag inte med, ville inte sitta i en bil med Zacke i 8 timmar. Hur som helst, det verkar inte vara jag som bär på oturen iallefall. Årets skador lydor såhär - Lillasyster Julia kör in i ett träd och skrapar upp hakan , min pappa får liftgalgen i huvudet och sist men INTE minst min söta lillebror har brytit benet. Stackars lilla killen! Han är på väg med ambulans till östersund just nu, åhh känner mig så hjälplös! Han är så liten!
Alla mina går tankar åt dig Phibbe! ♥


Philip och Zackarias på BB.


Kommentarer
Postat av: Mamma10

Ja stackars våran lilla Philip !!!

2009-02-20 @ 18:52:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0