Back home.

Nu är jag och Zackarias hemma igen efter en trevlig helg hos Ahmed.

Satt och läste ikapp mina dagliga bloggar och fastnade på min syster Saras, hon hade skrivit en jätte lång och bra förlossningsberättelse. Då slog tanken mig, har jag skrivit en sån? Gjorde jag det? Var tvungen att bläddra tillbaka i mina gamla inlägg och där gömde sig ingen förlossningsberättelse. Jag ska försöka skriva ner det jag kommer ihåg på ett papper, ta lite hjälp av Ahmed och storasyster Malin som var med under det stora hela. Självklart så har jag inte glömt något men vissa detaljer är svaga. Förlossningsberättelse kanske inte är världens viktigaste men det kanske är kul för er som följer min blogg att veta hur det gick till och självklart för mig själv! För som sagt detaljerna är svaga men det mesta kommer sitta i mitt huvud föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0