Say hello to my little friend.

Mina småsyskon Philip och Julia kom hit vid 14.00 tiden sen gick vi och handla tillsammans. Vart pizza och en massa annat gott! :) Senare ikväll blir det film och som vanligt har vi beslutsångest över vilken film vi ska välja (finns en hel del här) och funderar starkt på att gå och hyra en istället. Finns tydligen en kiosk precis mittemot här som man kan hyra film på.. Får se vem som orkar pallra sig dit, lata som vi är. Hehe..

Lillebror Tim kommer också över snart men bara över en kaffe. Philip och Julia kommer ju stanna över natten och åker hem nån gång under dagen imorgon.. Då blir det väll fixning och annat inför nyårskvällen kan jag tänka! :) Blir en lugn kväll med gott dricka. Like like like!




* Om ni undrar över rubriken, så ja jag såg scarface igår! ;) Driver inte när jag säger att jag sett den filmen minst 5 gånger.. Jag tröttnar aldrig! Jag <3 Al Pacino! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0