Mitt monster!

Jag stod och plockade ur och i diskmaskinen i köket då jag möts av denna syn:



Lilleman hade i loppet på 1 minut lyckats skruva av korken från hans puderburk (som tur är är oparfymerad och helt ofarlig) och hällt över hela håret och ansiktet. Han hade även hunnit med att sno hans moster Saras gula ballerina sko och satt på den helt korrekt på foten. Det är inte varje dag man får en sån syn.. Inte varje dag han själv ser sig så heller antar jag för han ställde sig framför spegeln och stod där ett bra tag! Nog får man sig ett gott skratt iallefall.. ;)

Man skulle nästan kunna tro att han sminkat sig och satt på sig findojorna för att gå ut och svira..Haha.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Vilken snygging! De där ballerinasen gillar Tuvisen att springa omkring med också. Haha! Kram på dig!

2009-12-30 @ 14:43:13
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0