Min helg..

Har haft en bloggfri helg! Mina planer som jag hade för helgen vart inte riktigt som jag planerat men helgen vart bra iallefall. I fredags vart det någon öl, i lördags var jag hemma till bigsis på "syskon-kväll" (tanken var att vi skulle dricka julöl men vi var alla rätt slitna och trötta så det vart bara något glas ivar), vi spelade ett väldigt roligt spel och åt en MASSA snacks! Emma bjöd även på "julskinkamacka", mums! =) Vart både en sen fredag och lördagkväll men trots det tog jag mig iväg till Kistagallerian igår.. =)

Mötet idag gick väldigt bra (jag var ju rätt negativ till det) så det kändes skönt! Efter mötet mötte jag upp Petra på en fika och efter det vart det även en kaffe hemma hos mig! Zacke tycker det ju är så kul att busa med pepps!

Nu ska jag dricka ännu mera kaffe.. T i r e d . . .

Är lite bildtorka just nu så slänger in en bild på mig från min 20års fest förra året i nov. Tycker det passar bra i det här mörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0