Julstress.

Då var man hemma igen efter en galen dag på stan (och med galen menar jag stress,stress,stress!). Lillsis Linnéa erbjöd sig att passa Zacke några timmar under dagen eftersom han totalvägrar att sitta still i vagnen så att jag skulle få handla julklappar i lugn och ro. Det underlättade väldigt mycket måste jag säga, vad är det med allt folk på stan? Alla är som virriga höns! & jag vad väll en av dom kan jag tänka, hehe..;)

Men trots nästintill en hel dag på stan är jag fortfarande inte klar med alla klappar. Fast anledningen till det är att jag måste förbi några butiker utanför stan. Har ju faktiskt planerat in i minsta detalj vad jag ska köpa till alla! :) Duktig som jag är.. Hoppas bara att mina tankar håller nu och att allting som jag planerat inte tagit slut! Skulle inte förvåna mig eftersom nästan allt går emot mig nu..*Peppar,peppar*!

Zackes julklappar är iallefall klara och jag är väldigt nöjd över det jag kom hem med! & nöjdare kommer nog Zackisen att bli.. :) Sakerna jag köpt är verkligen Zacke upp i dagen! Han kommer älska det! Ska visa sen, tror inte det finns någon risk för att Zacke läser min blogg! ;)

Vart även lite småshopping till moi.. Of course! Får se det som en julklapp från min käre son... Eller nåt! Haha jag är värd det vilket fall som helst.. Jepp! :)

Nu ska jag dricka glögg! MUMSSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0