Impuls.

Gjorde en "impuls" och åkte in till stan. Fixade lite saker på apoteket, inhandlade mat åt Zacke och sånt skoj. Vart även en trevlig middag! =) Känner dock fortfarande att jag inte kan äta nånting (har ju varit så lite mer än en vecka nu, har ijoförsej känt mig lite förkyld och hängig men tycker fortfarande att det är skumt! Jag brukar ju vrääääka i mig mat, hehe..)  så det var väll lite slöseri med pengar! Men what a hell.. Ska man så ska man.

När jag kom hem stank hela huset glögg! Gissa en som vart glad? JAG!! Första glöggen för iår och den satt himla bra måste jag få säga. Jag <3 glögg!

Hur som haver.. Har precis hoppat i myskläder, tagit bort sminket, slängt upp håret i en knut och nu blir det krypa ner under täcket! Är så himla trött idag! Godnatt på er!




Right now.


Kommentarer
Postat av: jessica

Hoppas du mår bra nu :)jag har också haft svårt att äta, fast förra veckan. vet inte va de va men mådde så illa. kramar

2009-12-03 @ 08:11:43
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Sara

Ursch, jobbigt att inte kunna äta, hoppas att det släpper snart!



Glögg is the shit! SÅ himla gott! :-D Du och Zacke kan få komma in någon eftermiddag så kan vi ha lussebulls (jag har ju bakat!) och glöggfika. Kanske nästa v?



Jag saknar sötaste Zackisen. <3 Kram!

2009-12-03 @ 11:16:54
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0